Vakantiebungalow onbewoonbaar na brand

Zondagavond rond 23.00 uur is er brand uitgebroken in een woning op bungalowpark Haegehorst op de Fazantlaan. Ter plaatse bleek dat het vuur van de open haard aan de achterzijde was doorgeslagen naar de badkamer.

De huurder van woning die aan het TV-kijken was, is zelf al aan het blussen geslagen nadat hij werd gealarmeerd door de rookmelders. De wand bleef smeulen en ook de spauw ging in brand. De brandweer ging het vuur met een binnenaanval te lijf. Met twee stralen en het slopen van de wand kregen ze alles onder controle. De schade aan de woning is aanzienlijk en de huurder heeft de nacht elders doorgebracht.

Foto’s Donkersgoed Multimedia